Topshop

Ingen svininfluensa an sa lange och bade jag och William ar piggare idag men inte helt bra sa det blev en lugn dag, vi har bara suttit inne och sett pa teknad film for det var i princip det enda vi orkade gora. Dock pallrade vi oss ut tillsammans med Anna och Oliver pa eftermiddagen, vi gick till banken och vaxlade pengar infor resan och sen tjikade vi lite i affarer. Blev mycket glad da jag insag att "stan" har i Bridgend ar mycket storre an jag forst trodde, finns massa roliga sma butiker och aven endel gallerior, sa nu ar jag lite lyckligare!

De spanska grannarna kom aven pa besok idag vid tretiden med deras tre barn sa det har varit full fart har tills de gick hem, hon fragade om jag hade nagra bilder pa mina nara och kara att visa sa jag visade lite bilder. Hon tyckte att Tim var otroligt handsome och hon forstod verkligen varfor jag saknade han sa mycket. Hehe, forresten Tim , det var hon som ar den vackraste/snyggaste manniska jag nagonsin traffat...

Avslutar med en bild pa min snygga pojkvan...
 
                     ;*

Kommentarer
Postat av: Tim

Inte illa ;D This was awesome!

2009-11-11 @ 11:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0