Tenby

Sov ungefar ingenting inatt sa det var ju kul, har sprangande huvudvark nu sa ska nog snart ga och lagga mig. (observera att klockan ar ca 19.00 har..) Trots denna somnlosa natt sa har dagen varit mycket bra, steg upp vid atta och packade fikavaskor, kladde pa barnen och begav oss sedan mot Tenby.
Tog ca 2 timmar att kora dit, med diverse kisspauser och parkeringsletande inraknat, val framme sa fikade vi pa stranden och gick sedan pa shoppingjakt. Mysig dag och for forsta gangen sen jag kom hit sa glomde jag bort att langta hem, sa det var ju bra.




Tankte bara visa var jag spenderat min dag, hehe.

    


Nagon som ar avis?

Kanske borde utesluta den lilla detaljen om att jag hade vinterjacka, halsduk och vantar men anda holl pa att frysa ihjal, ar tydligen blasigt i Wales..!?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0