Porthcawl

Barnen ger mig migran, har aldrig varit med om hogljuddare barn och jag har anda traffat endel skrikungar.
Blir sa less ibland sa jag vill bara tejpa for deras munnar med silvertejp! Kan dock vara en dalig ide, men vad vet jag? Kanske skulle ge det ett forsok, ingenting annat jag provat har da fungerat sa det kan knappast bli varre.

Jag har forresten borjat forsta varfor alla har ar overviktiga, kakor, godis, dricka, vitt brod och skrapmat ar typ tre ggr sa billigt som nyttig mat. Mammorna ger barnen cocacola i nappflaskorna och godis for att de ska sluta grata eller bara for att de ska slippa underhalla dem. Sjukt.

Jaja tankte sova nu och forhoppningsvis har migranen forsvunnit eller annu battre, barnen blivit stumma da jag vaknar.
Godnatt och sov gott.


Kommentarer
Postat av: my

men så sjukt, då är det inte konstig att alla är så tjocka där! (nästan alla)

ps. varför skulle du göra ett engelskt test? ;P

2009-11-05 @ 22:46:23
URL: http://m13.blogg.se/
Postat av: Tim

Haha glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad ;D

2009-11-07 @ 03:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0