Lego

Sol!
Idag ar det for ovanlighetensskull soligt ute, skont, men blaser fortf riktigt mycket. Borjar nog fundera pa att folja Mys rad om att ata pizza varje dag sa jag inte flyger ivag, jag tackar barnvagnen for att jag fortf ar kvar pa marken.
Ska snart till ett utav universiteten har i Bridgend for att gora ett engelskaprov(!!!!!??), ni borde nog onska mig lycka till, kanns inte sa lovande...
Efter det ska jag, Anna och barnen till en gymnasieskola 30 minuter har ifran for att William ska ga pa spanskakurs, jag paxar lekparken med Oliver under tiden.

Maste vacka OLiver nu sa vi hinner till skolan innan testet borjar, hoppas det inte ar som ett nationellt prov da blir jag ju kvar hela dagen.

Skriver nog senare.
Ha det sa bra dar hemma, har det kommit nagon sno forresten?

PUSSTIM


Kommentarer
Postat av: Tim

Ingen snö här hemma. Men kallt och blåsigt här med.

PussLISA!=)

2009-11-05 @ 15:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0