Last christmas...

Idag har tiden gatt fort, var barnvakt at grannarnas barn + Oliver mellan 13-17 sa dagen har bara sprungit forbi. Vore trevligt om de resterande dagarna kunde gora detsamma, men nu ar det ju trots allt bara en manad kvar!
Var trevligt att gora nagot annat idag, barnen var glada och hade jatteroligt ihop, fick veta att min tatuering bara ar en gnuggis och formodligen kommer forsvinna bara jag tar ett langt bad. Berattade att det var en riktig tatuering men den aldsta killen hade minsann ocksa haft en riktig och den hade anda forsvunnit en kvall da han badade sa han var helt overtygad om att min skulle gora det med. Vi far val se..
Var forovrigt larorikt att enbart prata engelska i fyra timmar idag, tror faktiskt att jag kommer aka harifran med lite battre engelska an da jag kom. Alltid nagot!

Kanner fortfarande ingen smak och snyter mig typ 70 ggr i timmen men forutom det sa mar jag bra, febern haller pa att forsvinna.
Ska ringa mammsegull nu.
Godnatt och sov gott.
PUSSSS


Kommentarer
Postat av: timbo

Puss!

2009-11-20 @ 01:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0