Jasminetea.

Ber om ursakt for dalig uppdatering, har helt enkelt inte orkat skriva.
Sa, har val gjort ungefar ingenting i helgen, har i princip bara sett film och druckit massa te.
Vadret har varit uselt, riktigt regnigt och blasigt, sa har inte kunnat vara ute.
Vagade mig dock ut i dag pa formiddagen for att ga till affaren, skulle jag inte ha gjort! Holl inte pa att ta mig hem for att det blaste sa mycket, tva steg fram - ett steg bak. Ar tacksam for att jag handlade tunga ting och for att det finns saker att halla fast sig i efter vagen, borjar forsta poangen med att alla ar sa tjocka har! Man har ju inget annat val om man inte vill riskera att blasa bort.

Ska nu fortsatta dricka mitt nya grona te som jag kopte idag, mycket gemytligt.
Puss


Kommentarer
Postat av: my

jag ska nog till ikea, antingen nu på söndag eller nästa söndag ;D beror på när dom har platser till oss ;D ;D ska ringa imorrn och boka! wiiiiie!!!!

det är bara att säga vad du vill ha, jag grejar allt möjligt ;)

2009-11-23 @ 01:49:01
URL: http://m13.blogg.se/
Postat av: my

vilken söt hälsning jag fick i överföringen ;]

2009-11-24 @ 10:04:08
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0