Iloveu

Jag alskarrr sex! Utbrast William vid middagen, jag fragade om han gillade siffran fyra och fem ocksa men nej bara sex.
Christer lovade att paminna han om det da han blivit lite aldre.

Forutom detta uttalande sa har dagen varit ganska handelselos, har sett massor med filmer, last oerhort manga bocker och atit otroligt mycket frukt. Det var allt.

Har just tranat lite, nu ser jag scrubs och vantar pa att Tim ska komma hem fran traningen.
Maste bara tvarpacka klart infor imorgon och sen ar jag klar for att sova!
Skriver kanske innan vi far, om inte sa far ni ha det sa bra darhemma.

Langtar hem som stjutton men nu har jag ju snart gjort bort 1/3 sa det kanns bra.
Har dessutom blivit lovad hur mycket bregott jag vill da jag kommer hem + massa godis och jordnotsringar, sa jag ar lycklig!

Pusss

Kommentarer
Postat av: T

PUUSSSs

2009-11-12 @ 00:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0