Hallonglass

Dalig stil av Sandra att smitta mig med magsjuka over msn, den haller dock pa att avta och min mage har atergatt till sin normala storlek. Gillas.
Sa pga. sjukdom blev inte helgen riktigt som planerat, missade julfesten igar da jag madde alldeles for daligt for att ens kliva upp ur sangen. Anna papekade snallt innan de for pa festen att jag sag jattehemsk ut, var tydligen kritvit i ansiktet och troligtvis jattesmittsam, hon ar alltid sa bra pa att uttrycka sig diskret. Men hon menar ju val sa det ar val huvudsaken, dessutom kande jag mig jattehemsk sa det var nog sant.
Idag mar jag battre men magen ar fortfarande inte helt pa min sida, mat anses overskattat och ingenting som den har nagon som helst lust att beblanda sig med. Mycket synd da jag ar hungrig, men efter de senaste dagarna vet jag vad min mage ar kapabel till sa jag gor mer an garna som den vill for tillfallet.
Tankte nu dra upp rullgardinerna och se annu en film, borde nog aven ta en dusch.

                                         Kan tipsa om en ny Madagaskarfilm, Merry Madagaskar. 



Ar dock bara 30 minuter lang, sa det ar ju lite synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0