drench

Idag gor vi ungefar ingenting, har i princip bara sett pa barnfilmer och atit frukt, Oliver har antligen somnat och William malar fula dinosaurier. (Obs. var han och inte jag som sa att de var fula.) De ar for sjuka for att vara ute och leka men sa pass friska att de kan slass, otroligt irriterande.
Har gjort mina beromda packningslistor och aven hunnit packa lite smatt, ar lite mer avancerat nar man reser med tva smabarn an ensam vill jag lova. Men bara vi haller oss till listan sa borde allt vara med, om jag inte glomt skriva upp nagot viktigt forstas. Dock kommer man ju ganska langt med pass, blojor och godis, har man bara med sig det sa borde resten ga att losa.

De ringde forresten fran handikappomsorgen ocksa alldeles nyss, de undrade om jag var intresserad av ett jobb som personlig assistent med start den 20 nov. Var fruktansvart irriterande att masta saga nej till det men hade ju inget annat val, de skulle iaf spara mitt nummer och hora av sig om de fortf behovde nagon efter den 20 dec. Blaaa med a som i agg!

Var mycket som var irriterande idag, till och med vadret fast det ar ju iochforsig inte sa ovanligt har.
Sporegn och storm, kul.

Nu ska vi se Cbeebies for ovanligthetens skull(Nooot...).

PusspaminTim.

Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Tänk att saker och ting kan vara irriterande utan att jag är närvarande... Jag älskar dig och saknar dig så mycket att det gör ont i mammahjärtat. Du ska få hur mycket bregott du vill när du kommer hem... Puss

2009-11-11 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0