Rrrr

Resan gick bra, familjen ar trevlig och barnen sota. Gillar spec. Williams engelska uttal pa svenska ord, mycket roande att lyssna pa men kanns dock inte bra att han ar battre an mig pa engelska!?
Skulle bli otroligt glad om nagon vanlig(observera att jag menar snall) sjal ville komma och hamta mig, vore trevligt faktiskt.
Nagot som gor det hela lite trevligare ar att det ar otroligt fina tak har, ett stort plus men forutom det ar nog Sverige battre for det kanns iaf inte som om husen ska blasa bort dar nar man sover. Sen vet Walesarna inte vad isolering ar sa det ar kallt och mycket lyhort, det kandes som jag sov i grannens vardagsrum i natt.

Lagger in bilder sen da jag har tagit nagra, hehe. OM jag hinner ta nagra innan jag blaser bort, det ar storm ute och William vill ga till parken, kanns inte sa lovande om jag far saga det sjalv.

Ps. Ni kan ju tanka till nagra prickar over o och a da ni laser.


Saknar och langtar efter alla dar hemma!

Jag älskar dig Tim!
(Tog aslang tid att klistra in ä!)


Kommentarer
Postat av: my

blås då inte bort, du får äta pizza varje dag så du är helt 100 på att hålla dig på marken :)

2009-11-01 @ 23:22:56
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0