Cbeebies

Hatar regn, tar tillbaka allt jag nagonsin sagt om att regn ar mysigt. Det ar verkligen inte mysigt att bli genomblot direkt man gar utanfor dorren, sen sa blir det alltid stralande sol da jag gar in igen. Lyckat.
Idag laser jag och Oliver svenska barnbocker och ser pa engelskt barnprogram, bra blandning, under tiden vi gor det sa smaskar vi pa nanan o nabelsin.

Har en stark hemlangtan idag, men ar bara en vecka tills vi aker till Barcelona sa det ar mitt forsta delmal och nar vi kommer darifran sa ar det ju "bara" en manad kvar. Gar sakert bra.
 
Som svar till My pa vad som serveras i Wales sa ar det konstigt kott(ser mycket ackligt ut), skaldjur och Mc Donalds, inte mina favoriter direkt. Jag borjar forsta varfor den forra au-pairen levde pa mackor och saft...
Frukten ar dock valdigt god, finns fortfarande lokalproducerade jordgubbar och vindruvor har sa det ar trevligt.

Ska underhalla Oliver med nagot annat an Cbeebies nu, kommer nog inte att uppskattas. Forresten sa overvager jag starkt att sluta ge han mat, han bajsar som en fullvuxen man!

                                             Avslutar med en bild pa min favvodinosaurie.
         
                                                                    


Kommentarer
Postat av: my

haha näää mc donalds är ingen höjdare :(

du får väl äta frukt nu, sen äta upp dig när ni far till barcelona ;)

jag trodde nästan att ni redan var där när jag såg bilderna du la upp från eran utflykt hehe

2009-11-05 @ 22:43:31
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0