Asda

Jaha, nu har man slutat for dagen. Ger ju en mangd da jag anda bor i huset och barnen ger mig huvudvark bara genom att finnas till, idag forsokte jag forresten lara Oliver att viska, gick val sisadar. Han viskade om jag viskade men safort jag pratade som vanligt sa skrek han...
Sa idag har vi val inte gjort sa mycket, foljde William till skolan (Yes man gar i skolan nar man ar 3 ar har...) efter det gick vi till en kyrka som brukar ha ledarledda aktiviteter for smabarn, vi vantade i typ 45 min men ingen kom dit sa da gav jag upp och gick till ett stort kopcenter i narheten. Mycket gemytligt, allting ar hur billigt som helst har och da kommer som Tim brukar kalla det, shoppingdjavulen i mig fram. Hehe.
Handlade dock ingenting for jag maste planera detta noga, hur ska jag lyckas rymma allt jag vill ha i bara en resvaska som max far vaga 15 kg? Kan bli knapert.
Planerar att gulla med min alskade sota rara pojkvan(:]) sa att vi aaantingen kan flytta hit och jag kan kopa allt jag vill ha superbilligt eller att han kommer hit med en tom resvaska som jag kan fylla med massa saker som man inte kan leva utan (las; underklader, skor och vaskor). Jag tror alldeles sakert att han kommer nappa pa nagot utav alternativen...

Nu tankte jag iaf se nagra missade avsnitt utav greys och dh, tackar mamma for att hon skickade en bra gratissida med alla mina favoritserier.

Passar pa att saga grattis till snon darhemma, spara lite till mig ocksa.

                                                        

Kommentarer
Postat av: Duvetvem

Det blir knapert. Jag röstar på att du kommer hem snart. Med eller utan 15 kg kläder!

2009-11-07 @ 03:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0