783 dagen i fångenskap..

..typ

Hade tankt skriva tidigare men rakade tydligen dra ut internetsladden da jag stadade sa har inte haft nagot internet idag, mycket kul da jag upptackte att det var mitt eget fel.
Forutom detta och det faktum att det enbart regnar i Wales sa har dagen varit bra, har stadat, tvattat osv, lagat mat och lekt med barnen. De gillarrr mig sa mycket, har faktiskt oronvittne pa det.
Var nyss hos grannarna och blev presenterad, utstirrad och utfragad, men det gick bra. Kanns ovant att prata engelska men efter nagra till engelska barnbocker och filmer sa borde det ga battre. Om inte annat ska jag ju ga en kurs(!?) sa nar jag kommer hem kommer jag enbart prata engelska, hehe.
Fotade forresten huset idag sa bilder kommer val kanske inom en snar framtid, om jag orkar ladda in dem i datorn. Ar tveksamt just nu.
William har by the way borjat packa for sverigeresan som kommer aga rum om drygt en och en halv manad, han tror vi ska dit om typ tva dagar. Om det da vore sa val... Men det ar faktiskt ganska mysigt har, om man bortser fran vadret, maten osv.

Nu kom William och ville kramas sa ska nog ga och se en film med han, typ madagaskar 2.

Pusssssss


Kommentarer
Postat av: my

haha han var värre än mig när det gäller packningen ;D

vad är det för fel på maten? vad äter man för mat i wales? :) pusspuss

2009-11-03 @ 00:48:06
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0