154, 153, 150, 149, 148, 150..


.minustva.plusett,minustre.minusett.plustre.minusfem.plusett.minushundra.plustva.minusett.plusstre.minusfyra.



Angest, svek och tarar.
Ett steg i fel riktning, dock inte forodande.
Tank positivt, tank gladje, tank framat.
Allt annat ar forflutet, bakom och forhoppningsvis snart glomt.
Jag vill, vill mer an jag nagonsin velat nagonting annat forut, av hela mitt hjarta.
Jag vill, jag kan, jag maste.
Ruta ett ar an sa lange langt borta och ingen plats jag varken planerar eller vill besoka igen.
Oavsett hur manga hander som behovs, sa kommer vi klara det.
Det som inte dodar, det hardar. Jag ar hardad.
Som sagt, att valja gladje.
Jag, du, vi.
Att leva, inte bara for sig sjalv utan ocksa for nagon annan.
Jag lever for oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0