Update;

Kan verkligen inte sova! Har legat och vridit pa mig jattelange nu, ar superpigg och har alldeles for mycket tankar i mitt huvud. Exempel pa dessa tankar kan vara; ska jag kopa svart karamellfarg med mig hem? finns hyllorna som jag hittade pa Ikea aven hemma? undrar om jag far mens imorgon? kan man vaxla pund till kronor pa banken i Bridgend? ar det mjolk i pepparkakskolorna fran ikea? kommer de prata svenska pa flyget mellan London och Skavsta? Och manga manga fler. Ja som sagt sa ar jag riktigt bra pa att fundera, speciellt pa kvallen da jag ska sova, riktigt irriterande ibland. Men men ar man piggelin sa ar man, far istallet se det fran den ljusa sidan; forhoppningsvis sover jag langre i morgonbitti(=dagen gar fortare!).

Om nagon kan svaren pa fragorna ovan kan ni maila mig eller lamna en kommentar i detta inlagg!

Jaja, godnatt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Tim

Du är bäst! Puss:)

2009-12-13 @ 02:20:16
Postat av: Mamsegull

Nu längtar jag nästan ihjäl mig efter dig, det var förfärligt vad sju veckor tog lång tid... På nitton år har vi aldrig varit ifrån varandra mer än högst två veckor förut, det är inte lätt för en stackars mamma... Puss på dig trollunge, jag älskar dig :)

2009-12-14 @ 16:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0