Update;

Lycka till med tva barn, TVA resvaskor x15kg vardera, tre handbagage och en barnvagn!

A kom pa den briljanta ideen att ta med en resvaska till, som sagt sa onskar jag henne lycka till for det kan hon verkligen behova.

Alla ar klara utom A, men forhoppningsvis ska vi snart vara ivag, observera dock forhoppningsvis...
En sak ar da iallafall sakert, de bor skriva in i aupairannonsen att nasta barnflicka inte far ha problem med hjartat eller magsar. Sjalv har jag varit nara att trinna av pinnen ett antal ganger nu pa slutet, jag ar ju som de flesta redan vet stressad av naturen och det blir inte battre av att A ar segast och besvarligast i varlden!
Nu ska jag ta och packa ut pojkarna i bilen, sa FORHOPPNINGSVIS ar A klar snart men om inte annat ar det val inte varre an att jag far kora till London sjalv. Vada jag kan ju trots allt vaxla med vanster arm sa jag ar ju i princip fardiglard? Hehe..

Nasta gang vi hors av ar jag forhoppningsvis pa svensk mark!
I love you, som vi sager har.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0