Trident Splash

I sju veckor har jag fatt lyssna pa klag over pengabrist, tidsbrist och hemflyttning, sa om nagon sa mycket som namner huslan eller tandlakarlon en gang till sa komma jag skrika eller eventuellt krakas. Jag vet faktiskt inte hur manga ganger jag har hort orden lan, rakningar och tandlakarpraktik, men det ar formodligen alldeles for mycket sa mina oron har uppfunnit en forsvarsmekanism som gor att sa fort A borjar prata sa stanger de av sig. Ganska smart egentligen, sen har min mun fatt jobbet att upprepa, ahaa mhmm ja det ar klart tills A blir tyst. Ar spyless pa hennes klag och egoism, barnen skrik och gnall och C franvaro. Egentligen ar jag inte sa less pa C men som sagt sa beror det nog delvis pa att han for det forsta inte ar lika jobbig som de andra familjemedlemmarna och for det andra for att han nastan aldrig ar hemma. Kande bara att jag var tvungen att klaga lite, ar som sagt riktigt less nu men i tva dagar till ska jag nog sta ut!
Ar fruktansvart kallt har, haller pa att frysa fingrarna av mig. Dock antar jag att det ar annu kallare hemma sa det kommer ju bli ett litet problem.. Det snoar forresten i London sa da hade masta stanga av en flygplats, men inte den vi aker fran sa jag haller en tumme for att det slutar snoa och att planen gar som planerat. Annars borjar jag grata!

Allt ar fardigpackat, till och med handbagagen sa jag har inte sa mycket att gora idag. Slutar halv tva och da ska vi till Williams skola och titta pa en julpjas sa det kan ju bli trevligt. Skriver kanske mer senare, ska dricka te och tugga tuggummi nu.
Pusss


Kommentarer
Postat av: my

VÄLKOMMEN HEM PÅ SÖNDAG! :D (till 20- grader)

och visst är det söndag du kommer? (a)

2009-12-18 @ 12:40:09
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0