Summan av kardemumman

Denna dag kan sammanfattas med ett ord; HUVUDVARK!
Men om man mot formodan skulle vilja beskriva den med fler ord kan man aven anvanda ord som;
gnall, skrik, grat, regn, Cbeebies, leksaksbilar, honungsmelon och saffranskaka.
De tva sistanamnda var dagens hojdpunkter!
Eftersom jag enbart kanner for att knapra alvedon, ata melon och se film just nu sa kompenserar jag den daliga bloggningen med en bild pa min finfina saffranskaka. Erkann att det ar vart att fara till Wales for att fa smaka?
Och om ni rakar tycka illa om just den sorten sa lovar jag att baka nagot annat innan ni ar har. Erat ord ar min lag eller hur man nu brukar saga...



                                                                                                                                               Iloveyou.


Kommentarer
Postat av: Anonym

iloveyou

2009-12-08 @ 21:36:10
Postat av: Mamsegull

Jag vill ha Djävulskaka när jag kommer... ;) Eller chokladmousse... :)

2009-12-08 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0