Socionomprogrammet

100201, den 1 februari 2010 borjar jag skolan igen.
Har dock ingen aning om jag verkligen vill bli socionom men det lar jag val marka, kanns iallafall bra sahar langt och det ar ju alltid vart ett forsok. Var dessutom skont att terminen borjar sa pass sent sa jag hinner vara lite ledig nu nar jag kommer hem fran Wales, vila mig i form ar det som star pa schemat efter den 20 december!

Sa efter att ha fatt antagningsbeskedet i morse sa bestamde jag och Oliver oss for att ta en skon promenad i samband med att vi lamnade William i skolan, dock var det mest jag som promenerade da Oliver mer eller mindre frivilligt valde en aktur i vagnen. Medan vi gick sa ovade vi lite matte och djurlaten, vi kom ocksa fram till att fira med fruktsallad da vi kom hem igen. Sagt och gjort, fruktsallad blev det! Det var Yummi, som Oliver sa fint valde att uttrycka sig.
Bade Oliver och William har varit glada och snalla idag, efter William hade slutat for dagen sa gick vi pa nagon julsak pa hans skola och dar skotte sig barnen exemplariskt trots varme, mycket folk och vagnforbud. Det var minst sagt imponerande da jag hade forvantat mig kaos, det holl dock pa att bli en kissolycka med vi hittade en toalett i sista sekunden!

Nu ska jag se film, trana, duscha och mala naglarna!
Skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: Tim

Längtar efter dig !

2009-12-09 @ 21:40:23
Postat av: my

jag är reserv :(

2009-12-09 @ 22:34:59
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0