Pepparkakskola

Idag har jag, Christer och barnen varit pa IKEA, det var trevligt och skont med lite svenska saker och matratter(A) Eftersom att jag redan handlat for mycket fick jag sta emot shoppingbegaret idag, men fick anda med mig fyra st ramar darifran(intalade mig sjalv att de tar ju inte saaa stor plats..). Vi at middag dar och efter det inhandlades svenskt godis, kaviar och pepparkaksdeg, sa imorgon star nog troligtvis pepparkaksbak pa schemat.
Val hemma igen blev jag uttrakad och kom pa den briljanta ideen att packa klart mina vaskor och stada mitt rum, sa nu ar har skinande rent och fardigtpackat. Jag ar redo sa att saga, provade aven hur mycket jag kommer masta kla pa mig for att klara viktgransen och jag kan meddela att det kommer bli javligt knapert och vaaarmt! Men vad gor det, bara jag kommer hem sa ar jag nojd. For nu ar jag fruktansvart less, vill bara hem hem hem. Helst igar...

Kan ocksa beratta att jag typ kanske ar allergisk mot godis/socker, for de senaste typ 20 ggr som jag atit det sa har jag typ blivit forgiftad? Borjar ma jatteilla, blir yr och kanns som jag ska krakas, nastan som nar man druckit for mycket alkohol? Om nagon vet vad det beror pa eller har en losning sa ar ni valkomna att beratta det for mig, kanns inte helt ok att inte kunna trycka godis osv. sahar kring jul! Sa som sagt, hjalp onskas snarast mojligen.

Forovrigt sa hoppas jag av hela mitt hjarta att de resterande sju dagarna gar fort som attan och om nagon har vagarna forbi sa far ni garna plocka upp mig, det vore snallt.
I vantan pa upphamtning sa gar jag och lagger mig, ring en signal nar ni ar har sa kommer jag ut!
Drom sott


(Sana ska jag ata imorgon!)

(Hoppas ocksa att mamma inte skammer ut Tim pa Scandic ikv, heheh!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0