Nelly.com

Idag ar det graare an graast ute, inga julkanslor har inte men man far val vara tacksam for omtanksamma grannar som gor allt i deras makt for att den ratta kanslan ska innefinna sig. Grasligt ar ordet, jag har aldrig sett sa mycket julpynt pa ett och samma hus forut! Det ar uppblasbara skorstenar med tomtar i och flygande renar pa taken, ja om ni forestaller er det varsta tankbara x3 sa ar ni iallafall i narheten.
Sjalv sa anser jag att det racker bra med en julgran, inga utomhusutsmyckningar har inte. Har forresten nastan packat klart alla vaskorna, inklusiva pojkarnas och Annas saker. Kom fram till att om jag vill komma hem i tid, med ratt plan och utan magsar sa ar det lampligast om jag packar alla klader osv sa far Anna gora sig sjalv i ordning pa lordag. Min plan ar att varenda liten vaska ska vara redo pa fredagkvall sa det bara ar att ta det lugnt pa lordagen,men det aterstar ju dock att se om det kommer fungera sa ni kan ju halla en tumme om ni vill.

Ska koka te och lyssna pa lite julmusik nu, vantar pa att Oliver ska vakna sa vi kan ga ut och ga en stund innan William ska hamtas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0