Minvillhanarjagkommerhemlista;

Mamma jag vill ha en riktig jul, en san som man har nar man ar liten...(8)

Eftersom jag vet att Mammsegull kommer lasa min blogg, formodligen pa norska men anda, sa har jag skrivit en lista pa saker som jag vill ha da jag kommer hem! Om nagon annan skulle kanna for att ge mig det sa ar det sjalvklart ocksa okej.
Observera aven att det mesta ar atbart!(A)

Bregott extrasaltat(!!?)
Laktosfri fil med grotbl. och russin
MASSA CHOKLAD
Vortlimpa
Nottifrutti
Skivbar leverpastej
Smorgasgurka
Pepparkaksdeg
Nejlikor att pynta apelsiner med
Vit choklad att gora julgodis av
Te
Kebabsandwich
Tacos
...fortsattning foljer...

Tack pa forhand!

Kommentarer
Postat av: JenU♥

fin blogg =)

2009-12-10 @ 10:54:04
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Mamsegull

Du vet att jag gör allt för dig älsklingsgumman... :) Men nottifrutti... ;) Jag är ju nötallergiker för tusan... :) Älskar dig, trollunge

2009-12-10 @ 16:11:58
Postat av: Tim

Pax chokladen!

2009-12-10 @ 16:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0