Mer jul.

Har fatt vissa klagomal over innehallet i mina inlagg. Tim tycker att jag bara skriver sadant som jag redan berattat for han, saa antingen maste jag komma pa nya saker att skriva har eller sa far jag helt enkelt sluta beratta saker for han. Hehu. Far fundera ut en smart losning.

Iallafall, det ar inte bara husen de pyntar har, aven bilarna ar pimpade med diverse julsaker och i vissa fall sa har de prydnadskuddar i baksatet? Ser ju lite suspekt ut, sen sa ser man aven vilka kon barnen i bilen har da hela baksatet gar i rosa eller blatt beroende pa om det ar en flicka eller pojke. Hm tror inte att jag hade hunnit beratta det for Tim annu?

Jaja, pusss.


Kommentarer
Postat av: Tim

Njeeetski.Det har du inte berättat. Kul att få läsa någontnytt någon gång ;) Keep up the good wööörk! Puss=)

2009-12-15 @ 18:27:28
Postat av: my

hahah kräsen man du har!

jag vill läsa saker som han redan vet, utelämna inget åt slumpen ;) men snart kommer du ju hem!!! <3

2009-12-15 @ 19:35:11
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0