Jaktenpalycka.

Eftersom att mitt har pa nagot konstigt satt fatt for sig att bli rattfargat (alt. gratt) lagom till jul och detta tillsammans med det faktum att jag inte vagar ga till frisoren har, gjorde att jag helt enkelt var tvungen att ta saken i egna hander och farga det sjalv. Sa efter att ha radfragat mamma sa gick jag till affaren och kopte toning, Loreal Paris Sweet Honey, som for ovrigt ar mycket billigare har an hemma. Fargningen gick mycket bra, trodde det skulle vara svart att gora pa sig sjalv men det var nastan enklare an att gora pa nagon annan. Ar nojd med resultatet, ar inte graharig langre och mitt liv kanns lite battre, men det hade garna fatt bli lite morkare.
Btw sa haller jag pa att krakas av min egen lukt, eller harfargen iallafall. Det luktar riktigt riktigt starkt, jag brukar tycka att det luktar gott men idag mar jag bara illa och har till och med lite ont i nasan(!??).
Vantar med att farga det morkare tills jag kommer hem, forhoppningsvis har illamaendet gatt over da!

Nu ska jag ta och krypa i korgen, har planerat att sova minst halva dagen imorgon och efter det star langpromenad, melon och choklad pa schemat. Kanns som ett vinnande koncept faktiskt, en mycket bra kombo enligt mig.
Godnatt & sov sott.
Pusss


Kommentarer
Postat av: Tim

Puss=)

2009-12-12 @ 00:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0