Idiot!

Alltsa nu ar det riktigt tur for A att jag inte ar kapabel till att doda for annars hade hon varit dod for lange sen kan jag lova. Puckot har packat upp resvaskan som jag packat till henne och barnen for att hon ville veta vad som var nedpackat TROTS att jag visat OCH berattat exakt vad jag lagt ner. Jag tror jag blir galen snart och inte nog med det sa efter att ha diskuterat med C om varje plagg ar vart att ha med sa akte precis var enda liten pinal som jag redan packat, ner i vaskan igen. Jag blir sa less, forsoker peppa mig sjalv med att om ett dygn ar jag hemma igen men det ar fasen inte latt. Har forovrigt slutat svara da hon pratar med mig, istallet tittar jag bara pa henne tills hon gar ut ur mitt rum for jag har faktiskt ingenting snallt att saga till henne sa lika bra att vara tyst. GAAAH!! Kommer bli jattekul att aka i samma bil 4-5 timmar i natt, tur jag har mobilen full med bra musik!
Sen sa kan jag aven passa pa att onskar A lycka till med tva barn, en resvaska, tre handbagage och en barnvagn pa flygplatserna, for eftersom att jag varken jobbar idag eller imorgon sa formodar jag att jag inte behover hjalpa till!
Om jag mot formodan skulle overleva detta utan magsar eller eventuellt hjarnblodning sa klarar jag allt!
Ni kan ju garna fa onska mig lycka till, eller hall iallafall en tumme for att jag inte far psykbryt eller damp innan vi ar framme i London...
Kanske skriver innan vi far annars sa ses vi val om nagra timmar!
Pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0