Honungsmelon

Dagen till ara ar Oliver frisk som en notkarna och jag sjuk, igen. Det var ju otippat... For jag har ju inte alls varit sjuk oavbrutet sen jag kom hit for sex veckor sedan, mycket lampligt sahar lagom till helgen och allt. Men inga sura miner for det, det ar ju trots allt helg OCH bara en endaste liten vecka kvar tills jag kommer hem! Ma dessa dagar ga riktigt riktigt fort for nu vill jag minsann hem.
Jaja, vadret ar iallafall fint men kallt, vet inte riktigt hur jag ska klara av kylan hemma da det formodligen ar mycket kallare dar an har. Och har ar det freeeeezeing!
Slutar jobba om 1,5 timma, dock ger det ju som vanligt en mangd men ar ju ganska skont att slippa gora nagot iallafall. Ska nog fortsatta gora det jag redan gjort idag, och hela veckan, namligen ata melon. Har kommit underfund med att jag alskar melon, sa det blir en hel del melonatande for mig om dagarna, om jag inte passar mig kanske jag borjar se ut som en melon innan jag ar hemma. Hehe men det kan det vara vart.

                                        Avslutar med en bild pa min for tillfallet basta van,
                                                             HONUNGSMELONEN.

                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0