Grattispafarsdag.

Julkonserten var bra, de sjong dock forjavligt och pratade tyst men sota var de minsann! William sag uttrakad ut pjasen igenom men han kunde iallafall repliken vi tranat pa hela veckan; "We've come to see the baby" sa det var ju ett plus. Efter konsertens slut sprang jag och Oliver hem(eller iallafall Oliver da han springer lika snabbt som jag gar) for vi holl pa frysa ihjal som vanligt, chockerande nog ar det plusgrader har! Ojojoj.
Satt just och tittade igenom bilderna som jag tagit med mobilen, hittade manga finfina pa mina favoritpojkar. Har jag forresten glomt beratta att jag och Tim fatt tre barn? Hehe..
 
                                                  

                                         

                                   
                                                                Mina stjarnor!

Ps. Visst ser han ut att trivas ganska bra som trebarnspappa(A)?
Hehe han kommer formodligen forneka detta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser inte alls bra ut dendära tim. Barnen borde få en bättre pappa isånnafall!

2009-12-18 @ 18:10:59
Postat av: my

men grattis! ;)

barnen var inte så stora när dom föddes va? ;)

2009-12-18 @ 21:25:09
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0