Extra, Cool Breeze

Mamma halsar att hon starkt rekommenderar att ni istallet for att lasa som jag hoppas ni gor, med prickar over a och o, laser som det faktiskt star. Tank aven till lite norsk brytning och det blir plotsligt superkul lasning! Fungerar det inte som onskat sa kan ni sjalvklart aterga till att se prickar over o och a, var bara ett hett tips fran coachen.

Dagen till ara har det sporegnat OCH varit sol, det ni! Var ju iochforsig valdigt trevligt att se regnbagen titta fram nar man utan paraply var mellan affaren och huset da himlen oppnade sig. Men det gick ju det med och eftersom att bade Anna och Oliver ar sjuka sa har dagen varit ganska handelselos, dock inte totalt handelselos for det ar den aldrig tillsammans med A. Idag kom hon helt plotsligt pa att hon skulle kopa en hund! For det ar ju jattelampligt da vi aker till Sverige om mindre an tva veckor, men det ar val kanske bara i mina oron det klingar lite fel... Jag lyckades iallafall avstyra den enligt A briljanta ide att aka 7 timmar i bil/farja for att hamta en hund hon inte ens vet ar ok.
Resten av dagen har varit relativt smartfri, har kommit pa att om jag klar pa mig jattemycket nar vi aker mellan England och Sthlm sa kan jag ju lamna lite grejer hos daddydj for ska ju anda dit tva veckor senare och pa sa satt slipper jag ju se ut som ett tard halva resan ialla full fall.
En annan trevlig sak, jag har tuggat upp tva paket tuggummi idag. Inte sa smart for nu ser jag ut som en ballong pga all luft som jag tydligen lyckats svalja. Hehu, far se till att inte spricka.

Tim tycker att jag ar duktig som uppdaterar, men seg! Forlat alskling men mycket battre an sahar blir det nog inte...(A)
Jaja jag tycker om dig anda, aven fast du tycker att jag ar en snigel.
Pussss;*

Kommentarer
Postat av: Tim

Bra men långsam!

Puss:)

2009-12-07 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0