egocentrisk, egotrippad & sjalvcentrerad...

Jag blir tokig, vill bara skrika o sla sonder nagot. Jag maste tyvarr saga att det finns nog ingen som jag AVSKYR sa mycket som A just nu, stort hat, blir sa arg sa jag borjar grata for hon ar sa javla egoistisk. Har har man stallt upp for henne infor resan, har tvattat, stadat, packat och fixat klart allting och sen har hon anda mage att saga att hon inte kan folja mig till affaren for att gora klart de sista julklapparna innan vi far. Hon lovade senast i morse att hon skulle gora det men nu har hon tydligen sa mycket att gora sa det gar inte, da kan man ju undra vad det finns kvar att gora som jag inte gjort OCH som dessutom tar en och en halv dag att gora!?????!!
Sa pga att jag inte kan ga till affaren sjalv for jag vagrar bli kidnappad en dag fore jag far fara harifran, sa kommer det inte bli nagra presenter eftersom det tar ett dygn att gora klart. Jag blir sa ledsen, forstar faktiskt inte hur man kan vara sjalvisk..
Jag dor om planet blir installt och jag maste stanna har langre, klarar inte en dag mer an planerat.
Hall en tumme for att det slutar snoar, att inga plan blir installda och att personalen pa Ryanair inte kommer pa att de ska strejka!

Kan nagon komma och hamta mig nu ar den snall?


Kommentarer
Postat av: my

otacksamtotacksamtotacksamt....

nä hur kan man bete sig sådär? du verkar ju ha fixat allt, vad gör hon egentligen? måste hon klara en bana i nåt spel eller vad är problemet? :(

2009-12-18 @ 21:28:53
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0