Dilemma

Hade en mycket trevlig och mysig dag pa Marriotts, vi bubblade, angbastade, simmade. at god mat och tranade(!). Det sistnamnda var valbehovligt och det var faktiskt riktigt skont att for forsta gangen pa vaaaldigt lange trana pa riktigt, har inte blivit mycket till konditionstraning har da det typ ar forbjudet att motionera pa allmanna platser(??!). Man maste fara till speciella "traningsslingor" om man typ vill ta en powerwalk eller jogga, mycket sjukt och det har bevisligen resulterat i att ingen orkar ta sig till dessa utmarkta traningsstigar. Annu en anledning till varfor de lever totalt osunda liv har, dock finns det ju massor med asdyra gym i narheten dit bara rika hemmafruar har rad att ga.
Men iallafall, det jag tankte skriva nar jag satte mig har var att det ar ganska kul att lyssna pa musiken som spelas har, det som vi(eller ska jag saga jag..) lyssnade pa for ungefar sex ar sedan spelar de pa radio och i affarerna har. Nastan lite nostalgi, typ skoldiscona i sjuan... Hehu. Namen det ar san musik som spelades sonder da sa nu ar den ju helt okej att lyssna pa.

Ar helt slut efter all anga och chokladfrosseri sa det blir nog att sova ganska tidigt ikvall, tanka sig att i morgon ar det bara 14 dagar tills jag ar hemma igen! Jag langtar fruktansvart mycket men om jag ska vara arlig sa har tiden har gatt ganska fort och det var faktiskt inte sa hemskt som jag trodde det skulle bli. Nu kan jag tillochmed njuta av tiden som ar kvar for jag vet att de resterande tva veckorna kommer springa ivag och helt plotsligt ar jag tillbaka till kalla, snoiga skell. Sa ska forsoka ta vara pa de dagar som ar kvar och snappa upp all engelska jag kan! Mitt basta tips hittills ar att se barnprogram!
Jaja ska se film och dricka lite te nu.
Avslutar med lite Nelly;

I love you and I need you
I love you, I do,
Need you

No matter what I do
All I think about is you
Even when I’m with my Boo
Boy, you know I’m crazy over you.

I love you and I need you 
Honey, I love you, I do
And it’s more than you’ll ever know
Boy, it’s for sure
You can always count on my love
Forever more, yeah, yeah


Kommentarer
Postat av: Tim

hunnybunny:)

2009-12-06 @ 15:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0